söndag 28 juni 2009

Puh, vilken värme och så lite nytt till Barbie

Jaa, nu är det då ingen som kan klaga på att sommaren inte har anlänt, själv är jag inte så förtjust i att det är så varmt, lider ju fortfarande när termometern går över 25 grader. Men jag unnar alla soldyrkare detta väder. I går var jag tvungen att gå till vinden och hämta mina fläktar, låg sedan utslagen i soffan med fläkten på. Det var såååå skönt.
Men sticka orkar jag, nu har jag fått ihop lite fler dressar och dyligt till Barbie. Några korta klänningar, byxor, shorts och sommardressar.
Får se om det blir lika varmt idag, jag ska iaf tvätta lite i eftermiddag, det är väl rena bastun i tvättstugan och torkrummet, men det måste ju göras så jag får stå ut.
Får väl sitta med fläkten på idag oxå om det blir för hett.
Ha det jättegott alla ni som gillar värmen.
Mormor Ewa

Inga kommentarer: