fredag 26 juni 2009

Varberg och ny soffa

Andréa och jag åkte till min pappa i Varberg i tisdags, vi var där från tisdag till torsdag och det var kanonväder hela tiden. På onsdagen kom Anna och Juli oxå, vi hade ett par trevliga dagar med sol och grill. Vi åkte hem på torsdagen för att jag skulle hämta min nya soffa som jag beställt.
Andréa sitter så gott i gammelmorfars hammock med sin stora groda som vi vann på Liseberg.
Pappa, han heter Arne och är 87 år gammal. Han är såååå pigg för sin ålder, han bor i sitt lilla röda hus i Tångaberg som ligger ca: 8 km norr om Varberg.

Så här fint blev det i mitt vardagsrum med den nya soffan och nya mattan. Jag har inte köpt ny soffa på minst 30 år, (bara begagnat) så det är så roligt med en splitter ny. Fotpallen kan man sätta intill soffdelen på vänster sida så får man liksom en divandel till.
Slut för den här gången......................./mormorewa


Inga kommentarer: