söndag 21 juni 2009

Midsommarafton

Vi var på Liseberg på midsommarafton, vi åkte från Borås vid 12-tiden och åkte hem när det stängde 23.00. Det blev en heldag där.
Andrea och jag köpte Åkpass, hon var verkligen ingen fegis i år, hon åkte det mesta som hon får för sin längd. Vi åkte Juke Box 3 gånger, Lisebergsbanan 2 gånger och många andra roliga attraktioner.
Jag åkte Balder oxå för första gången i mitt liv, det var verkligen en upplevelse, herreminje vad jag skrek.
Så åkte Anna och jag den nya Hanghai, som inte var så otäck, bara skön.

Juli sov den mesta tiden av besöket.

En liten regnskur kom det på eftermiddagen, den varade väl ungefär en kvart sen var det faktiskt fint väder resten av dagen.
Lite lotter blev det oxå och ett par vinster, Jag vann en DVD-film och lite mjukisdjur, ett fick Andréa och ett fick Juli. Så lite godis oxå förståss, de gav jag till Andréa.
Det var en jättetrevlig dag,
Andrea sa flera gånger att hon hade jättekul.
När vi kom hem ville hon stanna och sova över hos mig, och det fick hon naturligtvis.
Det blev sängen direkt och en saga, sen somnade vi trötta efter en heldag på Liseberg.
Ha det gott......................./mormorewa



Inga kommentarer: