måndag 15 juni 2009

Första dagen på min semester

Mitt fina armband, nu kan jag önska mig berlocker till jul och födelsedagar så det fylls på lite till.
Kolla bagagen på bilen alltså. *ler*
Jaha, första dagen på semestern tillbringade jag i Ullared. Åkte tillsammans med Anna, Juli och Kirsi. Såååå trevligt att shoppa. Bilen var knökafull när vi var klara.

Det är faktiskt kassar från 3 personer men 5 av kassarna är mina.
jag köpte bara hur mycket som helst, jeans, kortärmade blusar som jag tycker är så skönt,
några linnen, två par goa mysbyxor, en stor kofta och så självklart en massa schampo, spray, tvätt&sköljmedel och sånt där som man alltid behöver ha hemma.

Det blev lite till Andréa oxå, två Barbiefilmer och två stora pysselböcker.
Det blev även lite film till mig.

Så var jag inne i guldaffären och köpte ett Pandoraarmband till mig, det har jag velat ha länge och äntligen blev det av, köpte oxå 4 berlocket till armbandet så det inte ser alldeles tomt ut.
Man blir trött av att shoppa så nu ska jag snart hoppa i bingen och läsa lite om Edward och Bella.
Det är böckerna som ligger till grund för Twiligt, jag är på bok 3 nu, egentligen är det ju barn och ungdomsböcker men de är faktiskt väldigt roliga att läsa som vuxen oxå.
God Natt önskar...................mormorewa





Inga kommentarer: