söndag 31 maj 2009

mors dag och lite nya foton

en stor och en liten. En är mormors och en är Juli´s. *ler*
Ett litet leende fick jag där.



Andréa har varit på kalas i bowlinghallen och då fick hon inviga den nya klänningen som hon ska på sin första skolavslutning. Hon är ju såååååå söt den damen.


Nu är det längesedan jag skrev nåt här.................Det har ju hänt en massa saker sen sist men det skriver jag inget om, det är gammalt nu.

Nu har det iaf varit mors dag idag och jag blev utbjuden till Anna med familj på jordgubbar o grädde, och grillad kyckling med färskpotatis på kvällen.

Jag fick en jättefin blomsterbukett av min dotter.

Så har jag umgåtts med mina underbara barnbarn, fast det blev mest med Juli eftersom hon är så sällskapssjuk så har jag suttit med henne på armen nästan hela eftermiddagen. Vi har oxå legat på gräsmattan och haft det gosigt, det var så varmt idag att vi tog av Juli alla kläderna så fick hon ligga där och mysa alldeles naken och vädra rumpenstumpen, det gillade hon det märktes.

Ha de gott i sommarvärmen..................









2 kommentarer:

Anna sa...

Åhhh så fina bilder, ja dom är för sötas mina små tjejer :-)
Kram

Lela sa...

Hej Ewa!! Grattis till den lilla!! Jag börjar på ettan den 15 juni så snart ses vi hoppas jag!!! Så måste du komma på fika, vi har en lgh på kristineberg :)